کاغذدیواری دنیایی از طرح و رنگ است و می تواند یک گزینه فوق العاده برای خلق دکوراسیونی خاص و بی نظیر باشد. روشی فوق العاده مطلوب که هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم از خرید کالایی که از نزدیک ندیده اید، سرباز می زنید. از همه مهمتر اینکه جنس را از نزدیک دیده ، لمس و انتخاب می نمایید. در اینصورت با گرفتن اطلاعات مورد نیاز، متریال خود را به صحیح ترین شکل ممکن و با فراغ بال انتخاب می نمایید. و در نهایت به این موارد هم توجه داشته باشید. این دسته از کاغذ دیواری ها را می توانید با اسفنج و یا پارچه مرطوب بشویید. همانطور که خاطرنشان گردید، چینی ها خود خالق کاغذ دیواری بوده اند. قبل از رفتن به فروشگاه های عرضه کاغذ دیواری ایده و طرحی واضح و شفاف از آنچه می خواهید، داشته باشد. به رنگ وسایل موجود در دکوراسیون داخلی منزل خود توجه داشته باشید;در این صورت طیف رنگی متناسب با دکوراسیون خود را می دانید. این ها قابلیت تمیز کردن و نصب سادهای دارند. 

خرید کاغذ دیواری

این نوع از کاغذ دیواری ها را با استفاده از تکنولوژی نانو تولید می کنند و علاوه بر ویژگی های مثبت کاغذ دیواری های پی وی سی، ضد حساسیت، عایق گرما و صدا، قابلیت عدم پارهگی، مقاوم در برابر نور آفتاب و تغییر رنگ و همچنین ضد کثیفی می باشند. دانستن این موضوع خیلی مهم است ;چرا که عدم هماهنگی طرح و رنگ برای خانواده احساس آشفتگی و کسالت ایجاد می کند. چرا که در صورت عدم دلخواه بودن کالا، پُرسه مرجوعی نیز دردسرهای خود را در پی دارد. از جمله معایب این روش، وقت گیر بودن آن می باشد. هنگام شست و شو باید مراقب باشید و اگر به آرامی این کار را انجام دهید ، هر گونه کثیفی از روی کاغذ دیواری پاک می شود. به دیدمان وسعت ببخشیم. اما بایستی دیدمان را وسیعتر کنیم و گزینه های دیگر را نیز در لیست تغییرات بیافزاییم. گزینه ای که این روزها مقرون به صرفه نیز است. اگر شما فردی هستید که هر چند سال یکبار نسبت به تزئین دوباره منزل خود اقدام می کنید ، ماندگاری پوشش دیوار ممکن است نگران کننده نباشد. لازم به ذکر است که کاغذ دیواری ماندگاری بالایی در مقابل نور آفتاب دارد. 

 

که این روش خود نیز معایبی را در پی دارد.

 

شاید بسیاری از ما با شنیدن تغییرات داخلی، ذهنمان سریعا به سمت نقاشی مجدد دیوارها برود. چگونه بدون سِرچ اینترنتی از لیست قیمت مطلع گردیم؟ راه دیگر سِرچ و خرید اینترنتی می باشد. هم اکنون نیز بازار کاغذ دیواری، مانند بسیاری بازارهای دیگر در ید چینی ها است. پس از بررسی کامل لیست قیمت و دیگر فاکتورها به سراغ خرید حضوری بروید. نصب کاغذ دیواری از آن دست خدماتی است که باید به کاردان سپرده شود. یعنی مثلا اگر ساختمان شما نیاز به 7 رول کاغذ دیواری داشته باشد، دستمزد 10 رول از شما اخذ می گردد. كاغذ دیواری های چند رنگ جزییات بیشتری به دكور اضافه می كند، در صورتی كه در كاغذ دیواری تك رنگ این طور نیستند. که این روش خود نیز معایبی را در پی دارد. در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب می توانید از طرح های کاغذ دیواری پوستری نیز استفاده کنید. بهمین دلیل کاغذ دیواری طرح اتاق کودک جایی بهترین گزینه برای اتاق کودک عزیز شما خواهد بود.

ممکن است رنگ دکور فضاهای مختلف منزلتان با هم فرق کند، توجه داشته باشید که در چنین شرایطی کاغذ دیواری سالن پذیرایی باید متفاوت با کاغذ دیواری اتاق خواب دخترانه باشد. همچنین ابعاد کاغذ دیواری سه بعدی باید دارای تناسب باشد تا وقتی طرح بر روی آن چاپ می شود نمای خوبی به اتاق خواب یا فضای پذیرایی منزل تان بدهد. دوام آن به مدت 1 تا 2 سال است و نکته ای که باید در نظر گرفت این است که به راحتی پاره می شود. در قبال سود نسبتا زیاد (حتی بیشتر از سود چاپخانه) کار پیدا کردن مشتری و فروش را به انجام میرسانند. این مدل از کاغذ دیواری جنبه دکوری ندارد و در روی آن خبری از چاپ رنگی نیست. امیدواریم این مطلب برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب به شما کمک کرده باشد. اخیرا کره جنوبی کاغذ دیواری ساخته شده از الیاف را به بازار ارئه داده است که با اقبال عمومی مواجه گردیده است.

منبع : شرکت دکورچوب