تشک رویال با شناخت از فواید ویژه و مطرح مموری فوم، اقدام به تولید تشک رمانتیک کرده است تا برترین تشک طبی خود را با ویژگی های قابل توجه به بازار عرضه کند و در رقابت با دیگر شرکت های سازنده تشک، نقطه ضعفی را از خود نشان ندهد.
تشک رویال مموری فوم مدل رمانتیک در شرایطی تولید شد که با گذشت زمان و تولید بیشتر، قیمت اولیه مموری فوم کاهش یافت و به بازار کشورمان راه پیدا کرد.
اما در ابتدا قیمت بالاتر این تشک با دیگر محصولات تشک رویال به چشم می خورد زیرا مموری فوم یک مواد اولیه گران است.
اما با ویژگی های بسیار منحصر به فرد، بدون شک ارزش خرید را دارد و به همین منظور تشک رویال مموری فوم رمانتیک امروزه موجب استقبال خریدارن شده است.
مموری فوم در ابتدا جهت حفظ سلامت فضانوردان و خدمه سفینه های فضایی ابداع شد تا از آسیب دیدگی های جدی به فضانوردان جلوگیری شود.
در واقع فضانوردان در فضا به دلیل وجود شرایط جوی خاص و عدم وجود نیروی جاذبه، قد می کشیدند و این امر بعد از بازگشت به زمین باعث قطع نخاع شدن فرد می شد، که با اختراع و استفاده از نمونه پیشرفته تر مموری فوم در لباس فضا نوردان، از این فاجعه جلو گیری شد که با گذشت زمان برای بیماران نیز استفاده می شد که فشار بر روی نواحی بدن آن ها کم شود و در عین حال گردش خون بهتری درون عضلات آنها شکل گیرد که پزشکان معتقد هستند که در کاهش درد و رفع کوفتگی بدن بسیار موفق عمل کرده است.
کارشناسان فروش فروشگاه رامش خواب بر این باور هستند که تشک رویال مموری فوم رمانتیک موجب افزایش کیفیت خواب می شود. زیرا مموری فوم استفاده شده در تشک رویال به حرارت بدن حساس است و به تناسب دمای بدن و وزن هر ناحیه از بدن شکل عضلات را به خود می گیرد و جریان خون رسانی درون عضلات را متعادل می کند.
در نهایت باعث تخلیه دردهای عضلانی و فشار های عصبی در حین استراحت می شود و همچنین با پوشش دهی پستی و بلندی های بدن، باعث می شود ستون فقرانی در یک راستای کاملا افقی و صاف قرار گیرد و گودی کمر به خوبی پر شود که باعث حذف فشار روی ستون فقرات و کمر می شود.
نوع تشک : طبی نسبتا سفت
درجه سفتی : 7 از 10
ارتفاع : 28 سانتی متر